You are currently viewing 4 פינוקים בשגרת היומיום שמרחיבים לכם את החור בארנק

4 פינוקים בשגרת היומיום שמרחיבים לכם את החור בארנק

אם יש להם הנאות מיוחדות שאתם לא מוכנים לוותר עליהן בשגרת היומיום, חשוב שתדעו שהן יכולות לעלות לכם יותר מ-4000 שקלים בשנה. זה מחיר של חופשה כיפית בחו"ל, אז במקום לתת לפינוקים הקטנים האלה לגנוב לכם את המזומנים, העריכו מחדש את ההוצאות שלכם בארבעת התחומים העיקריים האלה בשגרת היומיום שלכם. אחרי הכל, למה שלא תצאו למשל לשיט, לפחות פעם בשנה?

 

1. אכילה במסעדות בתדירות גבוהה:

במקום לארוז את ארוחת הצהריים שלכם לעבודה או לאכול בבית, אתם בדרך כלל פשוט אוכלים בחוץ. לא עניין גדול, נכון? אז זהו, שזה יכול להיות בהחלט משהו שרציני שאתם צריכים לחשוב עליו. בממוצע, אנחנו מוציאים מאות שקלים בשבוע לפעמים רק מלאכול במסעדות.

כדי לרסן את ההוצאות האלה, חשבו על לוח הזמנים שלכם מראש. אם אתם תהיו בחוץ בצהריים, ודאו שיש לכם מספיק כסף בתקציב עבור אוכל במסעדה. אם לא, גשו למעדנייה שלכם ובקשו לארוז את הכריך האהוב עליכם. זה זול ומהיר, ולא תצטרכו לבזבז הרבה מאוד כסף.

2. כבלים עם חבילות של 8,000 ערוצים:

אם נהיה רגע כנים: בכמה ערוצי כבלים אתם באמת צופים באופן קבוע? עשרה? אולי חמישה עשר? למה לשלם עבור הרבה מאוד ערוצים שאינם בשימוש כאשר, בעלות נמוכה בהרבה, אתם יכולים למלא את כל הצרכים שלכם באמצעות צפייה בתכנים באינטרנט?

גם עם החלופות של היום שהן זולות יותר, עדיין אנשים משלמים מאות שקלים בחודש על כבלים.

זה הרבה כסף לשלם על הספורט האהוב עליכם ועל ערוצי הסרטים. אם יש משחק גדול והוא באמת חשוב, תוכלו לצפות בו בעוד מקומות ברשת. חשבו על אם שווה לכם לעשות חבילת כבלים בסיסית עם חבילת ספורט בלבד. כך תוכלו עדיין לצפות בכל מה שאתם אוהבים, עבור פחות כסף.

3. מנוי לחדר כושר שמעלה אבק:

השנה נשבעתם ללכת לשיעור ספינינג שנרשמתם אליו שלוש פעמים בשבוע. אבל אחרי כמה לילות מאוחרים בעבודה, פחות מרגש אתכם לצאת מהבית,  אתם פשוט עייפים מדי. אבל אתם עדיין תלכו, בסופו של דבר. אולי.

ההערכה היא שאנחנו מבזבזים עשרות עד מאות שקלים בחודש על מכוני כושר, אז אתם מבשלים ארוחת ערב, מקלחים את הילדים וקוראים להם חמישה סיפורים לפני השינה, הגיוני לגמרי שתרצו להיכנס למיטה במקום ללכת לחדר הכושר.

מומלץ שתעשו מה שעובד הכי טוב בשבילכם, ותבטלו את המנוי.

4. צריכת קפה שיצאה מכלל שליטה:

קפה הוא מצרך הכרחי עבור רבים מאיתנו. זה כמו אוויר לנשימה, אבל זו עדיין לא סיבה להוציא על זה בממוצע עשרות שקלים בשבוע, שהופכים למאות שקלים בכל חודש.

ברור שבא לכם להתפנק ושהבריסטה שאתם אוהבים ומכירים יכין לכם את הקפה הטוב ביותר על הבוקר, אבל בואו נהיה רגע אמיתיים. אם תקנו מכונת קפה ותכינו אותו בבית, זה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בשנה, ותוכלו אפילו להשקיע אותם ברכישת פולי קפה איכותיים יותר ממה שיש לבתי הקפה להציע לכם.